• شماره تماس : 3440 222 0900

  • info@einvoicesed.com

معرفی ناصا

درباره ما

معرفی ناصا

ما می دانیم که پیچیدگی های فرآیند ارسال صورتحساب الکترونیکی به سامانه مودیان تا چه حد زیاد است. استرس پیگیری ثبت صورتحساب ها، تعقیب صحت و درستی و نگرانی در مورد وضعیت کارپوشه مالیاتی می تواند طاقت فرسا باشد. به همین دلیل این نرم افزار را برای ارسال آسان فاکتور الکترونیکی ایجاد کردیم.

مجموعه راهکارهای برخط اِشتاد تک با پشتوانه‌ای از ایمان و تکیه بر دانش و همت جوانان این مرزوبوم، آموخته های خود از سالها ارائه راهکارهای آنلاین و تحت وب به مشتریان ارزشمند خود را آمیزه ای برای پاسخ به نیاز  مطرح شده در زمینه شفافیت مالیاتی قرار داده است.

نرم‌افزار ارسال صورت‌حساب الکترونیکی که آن را به اختصار  ناصا  نام نهاده‌ایم، اولین سامانه تحت وب در کشور برای صدور فاکتور و صورت حساب فروش به سامانه مودیان میباشد. این یعنی ما سعی کرده‌ایم، صدور صورت حساب و فاکتور آنچه امروز به عنوان مشکلی جدید خوانده می‌شود، از قبل هم ساده‌تر گردد.

ما مشتاقیم که فرآیند ارسال صورتحساب به سامانه مودیان را تا حد امکان روان و کارآمد کنیم. ما درک می کنیم که کسب و کار مشتریان ما به عمیات های دقیق و به موقع بستگی دارد، بنابراین نرم افزار خود را با در نظر گرفتن نیازهای آنها طراحی کرده ایم. پلتفرم ما با کاربری آسان به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک فاکتورهای خود را به سامانه مودیان ارسال کنید و دیگر وقت خود را با ابزارها و واسطه های خسته کننده تلف نکنید! با نرم افزار ما، می توانید بر روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید: رشد کسب و کار خود.

همان طور که می دانید ارسال صورت حساب ها و فاکتور های فروش برای تمامی مودیان از ابتدای سال 1402 اجباری شده است. این بدین معنی است که تنها صورت حساب های الکترونیکی که شما بتوانید در سامانه مودیان به ثبت برسانید، به عنوان یک فاکتور فروش شما محسوب میشوند. ناصا کاربردی‌ترین راه حل برای صدور فاکتور در سامانه مودیان را به شما ارائه میدهد.

کارشناسان ناصا از ابتدای ثبت نام، همراه شما بوده و مرحله به مرحله پنل شما را آماده ارسال فاکتورهای فروشتان می کنند. قواعد و دستورالعمل های ثبت فاکتور در کارپوشه مودیان از ابتدای سال 1402 بارها دستخوش تغییر شده و طبق اظهارات مسئولین امر، به روزرسانی های زیادی در انتظار این سامانه میباشد. ناصا به عنوان راهکار آنلاین ارسال صورت حساب الکترونیکی، با بیشترین سرعت ممکن خود را با به روزرسانی های یاد شده تطبیق میدهد به نحوی که کاربر تغییری احساس نمی کند؛ اما همین موضوع در نرم افزارهای تحت شبکه و ویندوز خواستار نصب نسخه جدید میباشد!

با ناصا با پیچیدگی‌های ارسال صورت حساب الکترونیکی خداحافظی کنید.