• شماره تماس : 3440 222 0900

  • info@einvoicesed.com

نرم افزار سامانه مودیان نسخه شرکتی

نرم افزار سامانه مودیان نسخه شرکتی

طی اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان" تمامی اشخاص مشمول این قانون مکلف به عضویت در سامانه مؤدیان مالیاتی و صدور و ارسال فاکتور الکترونیکی برای فروش کالا و خدمات هستند. ماخذ محاسبه مالیات و عوارض فروش کالاها و خدمات در مورد مؤدیان عضو سامانه مؤدیان مالیاتی، ارزش فروش مندرج در صورتحساب الکترونیکی است که توسط آنان در سامانه مزبور ثبت شده است.

ارسال صورتحساب الکترونیکی ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی

تمامی مشمولین اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و استفاده از سامانه مودیان مالیاتی مانند مشاغل بازرگانی، تجاری، خرید و فروش کالا، ارائه دهنده های امور خدماتی، خدمات درمانی و بهداشتی، فروشگاه ها، فروش بلیت هواپیما، طلا و جواهر فروشی ها، پیمانکاران و مجریان قراردادی، صادرکننده ها و وارد کنندگان و تقریبا همه باقی مشاغل، ملزم به ارسال فاکتور و صورتحساب رسمی ( شامل مالیات بر ارزش افزوده در صورت شمول ) به سامانه مودیان مالیاتی هستند.

اتصال به سامانه مودیان در یک دقیقه

نرم افزار تحت وب سامانه مودیان ناصا، یک واسط برای صدور و ارسال فاکتور رسمی برای مودیان مالیاتی است. این نرم افزار " آنلاین " سامانه مودیان به شما این امکان را میدهد که در هر جایی و هر ساعتی از شبانه روز، تنها با دسترسی به اینترنت و صرف ۲ دقیقه از وقتتان صورتحساب الکترونیکی موردنیازتان رو صادر کرده و آن را به سامانه tp.tax.gov.ir ارسال کنید. اگر تازه می خواهید ثبت نام کنید، جایی نگرانی نیست چرا که با ناصا تا کمتر از ۳ دقیقه دیگر صورت حساب الکترونیکی شما به سامانه مودیان ارسال شده است.